Äntligen

Här kommer en snabb uppdatering på vad som händer på Ajsarve.
Byggledaren sitter i skrivande stund på ett flygplan på väg mot Thailand för att hämta hem Stella. Om mindre än 48 timmar är landar hon! Som jag längtar. Både efter henne och byggledaren. Han har dock bara varit borta en dag men det spelar tydligen ingen roll för det känns tomt här ändå.
Tro det eller ej men vatten och bergvärmehål är borrat!

Trädgården ser ut som en krigszon och just nu finns det inget vatten över huvudtaget (ett steg fram och två bak...?) men förhoppningsvis kan vi koppla in rubbet i nästa vecka och då kanske, jag säger kanske vi kan duscha inne...

Till helgen får vi fint besök! Ska bli underbart att fylla huset med efterlängtade vänner. Jag saknar onekligen dem också.
Jag lägger ut en liten varning redan nu om att det kan bli så att nästa inlägg handlar väldigt mycket om en liten hund. Vi får väl se!
A& J

Kommentarer :

#1: Ann-Catrine Larsson

Jag vill gärna se en hund i nästa inlägg.

skriven

Kommentera inlägget här :